RockSerwis.FM


ZASADY PRZYZNAWANIA RABATÓW



1. Osobom, które stałymi klientami naszego sklepu, udzielamy w czasie zakupów rabatu w wysokości od 1 do 7%.

2. Wysokość rabatu - wyliczana automatycznie przez system - uzależniona jest od ogólnej wartości zakupów dokonanych przez klienta w naszym sklepie w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy i kształtuje się następująco: 1% - jeśli wartość zakupów dokonanych przez Klienta w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy jest wyższa niż 600 zł 2% - jeśli wartość zakupów dokonanych przez Klienta w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy jest wyższa niż 750 zł 3% - jeśli wartość zakupów dokonanych przez Klienta w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy jest wyższa niż 1000 zł 4% - jeśli wartość zakupów dokonanych przez Klienta w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy jest wyższa niż 2000 zł 5% - jeśli wartość zakupów dokonanych przez Klienta w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy jest wyższa niż 3000 zł 6% - jeśli wartość zakupów dokonanych przez Klienta w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy jest wyższa niż 4000 zł 7% - jeśli wartość zakupów dokonanych przez Klienta w ciągu wcześniejszych 12 miesięcy jest wyższa niż 7000 zł

3. Wartość rabatu ulega prolongacie raz w miesiącu (w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca). Może wtedy ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu (system zawsze bierze pod uwagę poprzedzające 12 miesięcy historii zakupów Klienta w naszym sklepie).


4. Rabat obliczany jest dla konkretnego konta (profilu) Klienta. Jeśli więc Klient założy w naszym sklepie kilka profili użytkownika, kwoty wydatków na poszczególnych kontach nie będą sumowane.

5. Rabatów nie udzielamy w przypadku zakupu artykułów na które obowiązują ceny promocyjne (posiadające końcówkę 0.49, 0.90 lub 0.99 zł) oraz artykułów z działu WYPRZEDAŻ I KOMIS. Rabatom nie podlegają także koszty przesyłki i bilety na koncerty. Oznacza to, że jeśli Klient złoży w sklepie zamówienie "mieszane", tzn. na artykuły objęte promocją i te o cenach "zwykłych", rabat będzie uwzględniony tylko w przypadku tych drugich.


   Jednocześnie przypominamy, że w naszym sklepie w przypadku zakupu artykułów o łącznej wartości powyżej 200,00 zł i przy płatności "z góry" (przelew, karta kredytowa, PayPal), koszty przesyłki są POMIJANE!

   Warto więc zastanowić się, czy nie opłaca się związać na stałe z nami i tylko w naszym sklepie dokonywać zakupów?

   Być może przekonujący będzie następujący przykład:
Klient, któremu podczas zakupów w naszym sklepie udzielamy rabatu = 6%, dokonał zakupu czterech artykułów w cenie 50,75 zł każdy i wyraził chęć zapłacenia za nie z góry przelewem. Ponieważ łączna kwota zakupu wynosi 203,00 zł, koszty przesyłki zostaną pominięte.

   Podczas gdy w innym sklepie zapłaciłby za te artykuły (wraz z kosztami przesyłki) około 215,00zł, u nas ostateczna wartość zakupionych artykułów (po uwzględnieniu rabatu) wyniesie ... 190,82 zł!!!

   To ponad 20,00 zł różnicy!


 
  
Warto o tym pamiętać przy wyborze sklepu!